شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | ملک‌آباد، پل رسالت و عبادی ترافیک پرحجم دارند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد ارتقا می‌یابند بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر
سرخط خبرها

مراسم اذن خدمت ۴هزار نیروی خدمات شهری در آغاز دهه کرامت برگزار شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۵۱۲۷
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
مراسم اذن خدمت ۴هزار نیروی خدمات شهری در آغاز دهه کرامت برگزار شد + فیلم
مراسم اذن خدمت صبح امروز از عرصه میدان شهدا مشهد آغاز شد و بیش از ۴ هزار نفر از نیروهای خدمات شهری با شاخه های گل در دست از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم اذن خدمت صبح امروز از عرصه میدان شهدا آغاز شد و بیش از ۴ هزار نفر از نیروهای خدمات شهری با شاخه های گل در دست از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کردند. همچنین به زائرین بارگاه ملکوتی نیز در این مراسم گل اهدا شد.

مولودی خانی و سخنرانی مذهبی از دیگر برنامه هایی بود که پس از ورود این نیروها به بارگاه منور رضوی در صحن غدیر حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

علی نجفی در مراسم اذن خدمت اظهار کرد: به تمامی پاکبانان خداقوت می‌گویم، زیرا آنان خادمانی هستند که لذت زیارت را بر زائران بارگاه منور رضوی با زیبایی و نظافت شهر مضاعف می‌کنند.

وی افزود: همچنین از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد نیز تقدیر و تشکر می‌کنم که همیشه همراه و یاور ما در فعالیت‌های شهرداری هستند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: همه ما در حرمی به بزرگی شهر مشهد حضور داریم و هر لحظه افتخار می‌کنیم که خادم این حرم هستیم، اما شوق دیدار نزدیک شیرین‌تر وگوارا‌تر است.

نجفی خاطرنشان کرد: قرار است به پابوسی امام رضا (ع) برویم و ضمن اذن خدمت به زائران، ولادت خواهر را به برادر تبریک بگوییم. همچنین اهدای گل به زائران بارگاه ملکوتی نیز انجام می‌شود.

مشهد شهری تمیز و پاکیزه است

حسن کریمدادی، رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم گفت: مشهد شهری تمیز و پاکیزه است و به عنوان عضو کوچک و به نیابت از همه اعضای شورای اسلامی شهر مشهد از شما پاکبانان تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم این حرکت باعث رشد و معنویت شود.

وی با بیان اینکه این مراسم حرکتی زیبا و ارزشمند در حوزه معاونت خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد است، افزود: بابت طراحی و اجرای این ایده تشکر می‌کنم چرا که این چنین عاشقانه در جوار ملکوتی امام رضا (ع) خدمت می‌کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->